The Big Bad Swim (2006)

Komedie / Drama

geregisseerd door Ishai Setton
met Paget Brewster, Jeff Branson en Jess Weixler

Een groep mensen, tussen de 18 en 80, hebben zich ingeschreven voor een zwem cursus. Wat hen verbindt is het feit dat ze allemaal nog nooit een zwembad bezocht hebben. Onder leiding van de ogenschijnlijk stabielere zwem-instructeur zullen zij hun verliezen, angsten en tekortkomingen onder ogen moeten zien, zelfs de instructeur zelf zal er aan moeten geloven. Om mee te doen in het 'grote gemene zwemmen genaamd leven' zal je toch ooit nat moeten worden.

avatar van bisse
Mooie kleine film met zeer goede acteerprestaties. De film maakt op een effectieve manier duidelijk dat iedereen zijn eigen angsten heeft en zijn eigen manier daarmee om te gaan. Ook valt eruit te halen dat ook lui die ogenschijnlijk door het leven zeilen ook behoorlijke windstiltes kunnen ervaren.

avatar van ralfsjam
het duurde even voordat deze op moviemeter stond, heb hem al een tijdje geleden gezien, en was er erg door gescharmeerd. de verschillende verhalen komen leuk naar voren, de ene meer dan de andere, maar goed in balans. de acteurs waren goed en het verhaal was erg leuk verzonnen. het is geen blockbuster, maar in mijn ogen een zeer goed gelukte low-budget film met orrigineel verhaal. een lekkere wegkijk film met een glimlach! de film gaf mij zo'n goed gevoel dat ik het een 4 moet geven.

avatar van dekrd
Mij kon de film absoluut niet boeien ik vond het een saai verhaal slecht geacteerd de verschillende verhaallijnen zijn niet genoeg uitgewerkt naar mijn mening!

Gelukkig is mijn mening niet de enige die telt zoals je aan mijn voorgangers wel kunt zien