The Counterfeit Contessa (1994)

Komedie / Romantiek

geregisseerd door Ron Lagomarsino
met Téa Leoni, D.W. Moffett en David Beecroft

De jonge Gina Nardino droomt al geruime tijd van een sprookjeshuwelijk. Met behulp van haar broer, chauffeur van een limosine, weet zij het hart te stelen van de rijke advocaat Sinclair Gresham, door zich uit te geven als de Italiaanse Contessa Di Sarzanello. Hij valt voor haar charmes en is ervan overtuigd dat zij ook werkelijk van adel is. Maar sprookjes houden nooit lang stand en ook hier zal een eind aan komen, zeker als Dawson, de broer van Sinclair, er achter komt dat zij een bedriegster is. Hoe redt zij zich uit deze situatie?

avatar van JoeCabot
Lang geleden dat ik deze gezien heb. Moet ergens een paar jaar geleden op een rustige examennamiddag geweest zijn op tv... Vond hem wel grappig. Vooral de scene waar ze spaghetti zaten te eten