Alien Abduction (2005)

Sciencefiction

geregisseerd door Eric Forsberg
met Megan Lee Ethridge, Griff Furst en Marissa Morse

Jean en haar vrienden worden op een dag zomaar ontvoerd door buitenaardse wezens. Nadat ze terug worden gezet op de aarde, worden ze opgenomen in een zeer beveiligd en uiterst geheim instituut van de overheid. In dit instituut moeten Jean en haar vrienden een aantal zware tests ondergaan en probeert de overheid hun herinneringen weg te nemen, zodat ze niets meer weten van hun buitenaardse avontuur.

avatar van Vascago
Lol. Geweldig plot weer.

avatar van Phantasm
Waar gaat het over? Verhaal zit er niet in. Zonde van je tijd.

avatar van BlueJudaskiss
Een van de eerste films van The Asylum en het is inderdaad niet veel boeiends: een ruimteschip dat lijkt te zijn gemaakt van vuilniszakken, en voor de aanwezigheid van de aliens was zelfs een man in pak te duur: het zijn freezeframes met de beeltenis van een monster erop. Gek genoeg is hoofdrolspeelster Ethridge nog wel aardig, maar verdient een beter script, of sowieso een script in wat voor vorm dan ook.

Een veel te ruime 1,5*