Knuckle Sandwich (2004)

Komedie / Drama

geregisseerd door Ryan Miningham
met Brooke Burke, Morgan Fairchild en John O'Hurley

De football held van de school, Carter Simms, leeft het goede leven in de grote stad. Hij heeft een goed betaalde baan, een mooie auto, een penthouse en een mooie rijke vriendin. Zijn wereld stort in wanneer hij zijn baan verliest en zijn vriendin vreemd gaat. Carter besluit om terug te gaan naar zijn geboorteplaats, om advies te vragen aan zijn ouders. Eenmaal daar, zoekt hij weer contact met zijn oude vrienden, en een oude vlam. Carter probeert uit te vinden wat belangrijker is in zijn leven; zijn grote stadsleven of zijn oude leven?