Psych:9 (2010)

Verenigde Staten / Verenigd Koninkrijk / Tsjechië
Horror / Thriller

geregisseerd door Andrew Shortell
met Sara Foster, Cary Elwes en Michael Biehn

Roslyn is een jonge, onstabiele vrouw en ze werkt alleen in een groot, net gesloten ziekenhuis. Op een gegeven moment wordt ze getuige van bizarre gebeurtenissen, die ze in de eerste plaats niet kan plaatsen. Maar dan begint ze langzamerhand te geloven dat deze gebeurtenissen een link hebben met een reeks mysterieuze moorden.

avatar van joolstein
Slecht, slecht en nog eens slecht!! Totaal niet eng. Rommelig! Een seriemoordenaar, geestverschijning en een labiele vrouw. Teveel in een film en dan wordt het een allegaartje.

avatar van Triple G
Hier hebben we er meer van gezien. En deze, met twijfelachtig acteerwerk, nauwelijks enige spanning en met te veel traagheid gevulde film, stijgt werkelijk nergens bovenuit. Begint iets te bewegen na zo'n 50 minuten. Maar dan heb ik het wel zo'n beetje gehad. Visueel echter niet onaangenaam. Eind is nog redelijk.

avatar van Angelo2
Aardig filmpje maar het was het net allemaal niet. Het ging net allemaal te traag en de schrikmomenten waren spaarzaam. De locatie was wel redelijk sfeervol en het verhaal redelijk te pruimen. Had de film slechter verwacht en dit was wederom...leuk voor een keer. Een krappe voldoende.

Niet slecht maar volkomen onrealistich verhaal naar mijn id