L'Inafferrabile Invincibile Mr. Invisibile (1970)

Alternatieve titels: El Hombre Invisible | Mister Unsichtbar | Mr. Superinvisible

1 stem

Italië / Monaco / Spanje / West-Duitsland
Fantasy / Komedie

geregisseerd door Antonio Margheriti
met Dean Jones, Philippe Leroy en Gastone Moschin

Op het ogenblik van de aankondiging, aan de wereld, dat er een nieuw vaccin tegen griep is ontwikkeld in een instituut van Genève, merkt de jonge onderzoeker Peter Denwell dat het serum op mysterieuze wijze is verdwenen. Peter slikt een medicijn die verkeerd naar hem is verzonden door een Indische collega en die hem enige tijd onzichtbaar maakt. Peter beslist uit deze situatie voordeel te halen en tracht te achterhalen wie het beroemde vaccin heeft gestolen.