Rien sur Robert (1999)

Frankrijk
Komedie / Drama

geregisseerd door Pascal Bonitzer
met Fabrice Luchini, Sandrine Kiberlain en Valentina Cervi

Het leven van een filjournalist verloopt voorspoedig. Toch ligt hij altijd wel met iemand overhoop. Na het verschijnen van zijn kritische recensie over een ongeziene film krijgt hij laaiende ruzie met zijn vriendin.

FisherKing
Film over een onderwerp dat ook hier speelt:
Een kritiek schrijven over een film die je niet gezien hebt!
Moeilijk te waarderen; Luchini en Kiberlaine geven aardige vertolkingen weg. Een mooie zig-zag relate
Film wordt nog beter als Piccoli ten tonele verschijnt ( hij hoort bij de credits).. Beter dan de Amerikaanse pulp

avatar van narva77
Sadrine Kiberlain? Die zat ook in A Vendre, En Avoir en L'Appartement. Shit heb ik toch wat gemist gisteren...

FisherKing
Oui Oui; Beter dan A vendre