Across the Badlands (1950)

Alternatieve titel: The Challenge

Western

geregisseerd door Fred F. Sears
met Charles Starrett, Smiley Burnette en Helen Mowery

Steve Ranson, voormalig Texas Ranger, is gevraagd door Gregory Banion, directeur van de Trans-Western Railroad, om een serie van geheimzinnige aanvallen op de onderhoudsploegen langs de Ranahan Trail op te lossen. Jeff Carson, eigenaar van de postkoets lijn is de hoofdverdachte; immers, hij is zijn bedrijf kwijt als de spoorlijn klaar is. Ranson voorkomt een aanslag op Carsons leven en gelooft hem niet verantwoordelijk te zijn voor de aanvallen op de spoorlijn ploegen. Ranson en Carson gaan samen met de dorpssmit Smiley de ware dader trachten te achterhalen.