The Return of the Durango Kid (1945)

Alternatieve titel: Stolen Time

1 stem

Western

geregisseerd door Derwin Abrahams
met Charles Starrett, Tex Harding en Jean Stevens

In Texas is rond 1875 de bende van Lee Kirby actief. Telkens opnieuw wordt de postkoets overvallen en al het geld geroofd. Maar dan komt Bill Blaydon, bijgenaamd The Durango Kid, in actie. Hij berooft de bende van Kirby en brengt het geld terug naar Mrs. Bancroft van het postkoetsbedrijf. Iedere keer als de bende probeert om een koets te overvallen, verhindert The Durango Kid dat of steelt hij het geld terug. De reden achter het handelen van Bill is dat hij op zoek is naar bewijs om de naam van zijn vader, de echte Durango Kid, te zuiveren.