Blazing across the Pecos (1948)

Alternatieve titel: Under Arrest

Western

geregisseerd door Ray Nazarro
met Charles Starrett, Patricia Barry en Paul Campbell

Ace Brockway probeert zijn concurrent Matt Carter zoveel mogelijk te saboteren, zodat deze stopt met zijn zaak. Hij huurt plaatselijke Indianen in om zijn handelsposten aan te vallen. Maar dan komt nieuweling Steve Blake aan in het stadje en krijgt de post van hulp-sheriff toegewezen. Steve komt met Ace in aanvaring wanneer deze de Indianen tracht te bevoorraden met geweren. Hij zet een val op voor Ace door in de krant te zetten dat Carter $20.000 in zijn safe heeft zitten. Nu is het wachten op Ace Brockway die zal proberen deze som te bemachtigen.