The Stone Angel (2007)

Canada

geregisseerd door Kari Skogland
met Ellen Burstyn, Kevin Zegers en Ellen Page

Als de negentigjarige Hagar Shipley (Ellen Burstyn), van haar zoon en schoondochter te horen krijgt dat het tijd is voor een bejaardentehuis, besluit ze weg te lopen. Maar een dergelijke onderneming blijkt dan nog niet zo eenvoudig voor een negentigjarige. Vastbesloten gaat Hagar op zoek naar de plaatsen waar ze zoveel herinneringen aan bewaard.

avatar van matthijs_013
Zegers en Page in één film!

avatar van Observator
En Burstyn niet te vergeten. Maar niet duidelijk wat ze in deze film doet. Verder vrij kleine rol voor Page, volgens mij. Film heeft gedraaid op het Toronto International Film Festival, als dat iets te betekenen heeft.

avatar van Pazmaster
Een redelijk drama waarin we terugblikken op het leven van een oude vrouw. Niet al te bijzonder en hier en daar wat langdradig maar zeker niet slecht. De cast speelt prima, Page mag eigenlijk niet genoemd worden, ze speelt slechts een miniscuul rolletje.