ad

Oorsprong: Canada

Geregisseerd door: Kari Skogland

Met onder meer: Ellen Burstyn, Kevin Zegers en Elliot Page

Over The Stone Angel

Als de negentigjarige Hagar Shipley (Ellen Burstyn), van haar zoon en schoondochter te horen krijgt dat het tijd is voor een bejaardentehuis, besluit ze weg te lopen. Maar een dergelijke onderneming blijkt dan nog niet zo eenvoudig voor een negentigjarige. Vastbesloten gaat Hagar op zoek naar de plaatsen waar ze zoveel herinneringen aan bewaard.

image

avatar van matthijs_013

matthijs_013

Zegers en Page in één film!

avatar van Observator

Observator

En Burstyn niet te vergeten. Maar niet duidelijk wat ze in deze film doet. Verder vrij kleine rol voor Page, volgens mij. Film heeft gedraaid op het Toronto International Film Festival, als dat iets te betekenen heeft.

avatar van Pazmaster

Pazmaster

Een redelijk drama waarin we terugblikken op het leven van een oude vrouw. Niet al te bijzonder en hier en daar wat langdradig maar zeker niet slecht. De cast speelt prima, Page mag eigenlijk niet genoemd worden, ze speelt slechts een miniscuul rolletje.