Crazy Eights (2006)

Alternatieve titel: Crazy 8s

Horror

geregisseerd door James Koya Jones
met Traci Lords, Frank Whaley en Dina Meyer

Zes vrienden komen elkaar na 20 jaar weer tegen bij een begrafenis van een oude vriend. Als ze dan gezamenlijk in het huis van deze vriend zijn, vinden ze een kaart naar een tijdcapsule. De zes vrienden besluiten op zoek te gaan, maar als ze de capsule dan gevonden hebben, vinden ze het levenloze lichaam van een kind. Ze herkennen het kind en het duurt niet lang voordat ze dingen herinneren uit hun jeugd. Als de vrienden dan één voor één op mysterieuze wijze sterven, blijkt dat er meer is dan slechts een herinnering.

avatar van henkula
Het is ook allemaal zo onnodig ingewikkeld gemaakt voor een horror.

avatar van mixmaster
wat een ongelooflijk slecht geacteerde film !!!
een zeer slechte b-film die het kijken niet waard is.

mixmaster schreef:
wat een ongelooflijk slecht geacteerde film !!!
een zeer slechte b-film die het kijken niet waard is.

vond nog wel meevallen....
btw. vind de "B-FILMS" van ene Q. tarantino ook wel aardig...... lol

gister gezien, verhaal is een beetje warrig maar uiteindelijk toch duidelijk en het acteren en de spanning waren k**
verhaal is wel leuk verzonnen maar ik sluit me aan bij poster nr 1, onnodig ingewikkeld! en sommige stukken waren echt om te janken zo nep

avatar van jorkie
zwak filmpje, lijkt spannender als je leest waar die over gaat maar schijn bedriegt!!

Wat een slechte film zeg, kon er mijn aandacht ook niet bijhouden verschrikkelijk wat een verspilling van filmmateriaal

avatar van nickje76
Ik heb maar een tip,
niet kijken.

avatar van mckiller
Slechte horror en ook nog zo vaag.

'k vond het.. raar..

maar is wel leuk voor een avondje buis, als je er gewoon niet te veel van verwacht en niet te kritisch bent

avatar van RickZ
Horrorslasher waarin de slacht-scenes niet expliciet in beeld komen maar het resultaat wel. Jammer...

avatar van Rodney9
verrassend goeie horrorfilm
gelukkig niet in de stijl van de bagger horrorfilms zoals the grudge en the ring
af en toe wel een beetje over-de-top als ze wat gore laten zien (erg flauw vooral met dat been) het einde is nogal twisty had ik het idee.
Kortom: verrassend goeie horrorfilm

avatar van DjFrankie
Zeer slecht, de score gaf het al aan en terecht. Nergens boeiend, niets goed in beeld gebracht, en zeer flauw en raar einde.
Als je deze niet hoeft te kijken, neem dan een andere film.

avatar van Noodless
Beetje onnodig vaag verhaal waarbij het eerste deel best interessant is, maar daarna toch wel verwatert. De gore valt tegen en spannend wordt het op geen enkel moment. Het verhaal wordt vooral naar het einde toe vager en het slot is een afknapper. 4/10