Scandali al Mare (1961)

Italië

geregisseerd door Marino Girolami
met Carlo Dapporto, Valeria Fabrizi en Gino Bramieri

In deze film worden een aantal typische karakters tijdens een modieuze overzeese reis per boot getoond, gezien door de ogen van de ongevoelige portier van een groot hotel: een ongeneeslijke playboy, een oneerlijke accountant in gezelschap van zijn maîtresse, een gangster van de V.S. die uit het land werd gezet, een aristocratische dame die weigert een relatie aan te gaan met een rijke slager, een Amerikaans paar gepest door hun vreselijke jonge zoon en een dienstmeisje dat wordt verward met haar rijke werkgeefster.