• 8.226.749 stemmen

Alternatieve titel: Freshman Fall

Geregisseerd door: Bethany Rooney

Met onder meer: Candace Cameron Bure, Mark-Paul Gosselaar en Jenna von Oy

Over She Cried No

"Once innocence is lost... it can never be found"

Melissa begint nerveus aan haar nieuwe schooljaar, ze is bang dat ze buiten de groep zal vallen. Ze wordt door oudere studenten uitgenodigd voor een feestje, waar ze vernederd en verkracht wordt. Vervolgens begint haar strijd om de verkrachter terug te pakken.

imageimageimage

avatar van matthijs_013

matthijs_013

Acteurs uit Saved by the Bell en Full House zien in een film over verkrachting is ietwat ongemakkelijk, maar zonder zijn geblondeerde haar kostte het me niet al te veel moeite om niet constant Zack Morris voor me te zien. Candace Cameron zal daarentegen altijd D.J. Tanner blijven!

Hoe dan ook, geen originele film, maar geweldige acteurs. Ik heb al veel films gezien met een soortgelijke plot (Silencing Mary...?), maar eigenlijk mag ik daar deze film niet op afrekenen, omdat al die films na 1996 werden uitgebracht. Ik zal dat dus ook niet doen.

Niet altijd even realistisch, maar verder een aardig tienerfilmpje.

avatar van mikey

mikey

Tam drama zonder spanning en intelligentie. Je merkt dat dit gemakkelijk opgeschreven onzin is dat ze hebben verfilmd, ook zonder creativiteit. De rechtbank scene was zeer onbehoorlijk net zoals de wraak op het einde. Matig geacteerd bovendien. Verwacht geen the accused.