• 8.564.715 stemmen

Met onder meer: Candace Cameron Bure, Mark-Paul Gosselaar en Jenna von Oy

• Claim tot 100 euro bonus bij Jacks.nl

• Wat kost gokken jou? Stop op tijd, 18+

Plot She Cried No

"Once innocence is lost... it can never be found"

Melissa begint nerveus aan haar nieuwe schooljaar, ze is bang dat ze buiten de groep zal vallen. Ze wordt door oudere studenten uitgenodigd voor een feestje, waar ze vernederd en verkracht wordt. Vervolgens begint haar strijd om de verkrachter terug te pakken.

imageimageimage

avatar van matthijs_013

matthijs_013

Acteurs uit Saved by the Bell en Full House zien in een film over verkrachting is ietwat ongemakkelijk, maar zonder zijn geblondeerde haar kostte het me niet al te veel moeite om niet constant Zack Morris voor me te zien. Candace Cameron zal daarentegen altijd D.J. Tanner blijven!

Hoe dan ook, geen originele film, maar geweldige acteurs. Ik heb al veel films gezien met een soortgelijke plot (Silencing Mary...?), maar eigenlijk mag ik daar deze film niet op afrekenen, omdat al die films na 1996 werden uitgebracht. Ik zal dat dus ook niet doen.

Niet altijd even realistisch, maar verder een aardig tienerfilmpje.

avatar van mikey

mikey

Tam drama zonder spanning en intelligentie. Je merkt dat dit gemakkelijk opgeschreven onzin is dat ze hebben verfilmd, ook zonder creativiteit. De rechtbank scene was zeer onbehoorlijk net zoals de wraak op het einde. Matig geacteerd bovendien. Verwacht geen the accused.

avatar van Crazyboy

Crazyboy

matthijs_013 schreef:

Grappig genoeg kwam ik juist bij de film uit door de acteurs en de sitcoms die je noemt, maar lukte het mij toch om op een gegeven moment niet meer Zack of DJ te zien - hoewel ik beide series met die personages van begin tot eind heb gezien. Ik vond dat ze de rollen aardig goed neer hebben gezet, al kon het acteren hier en daar wel iets beter.