Yakeen (2005)

India
Thriller / Drama

geregisseerd door Girish Dhamija
met Arjun Rampal, Priyanka Chopra en Kim Sharma

Succesvol architect, Nikhil Oberoi en zijn vrouw, Simar, krijgen een auto-ongeluk in de bergen waarna ze in een diep ravijn terechtkomen. Simar houdt aan de val een klein aantal verwondingen over, Nikhil is niet alleen verminkt maar heeft ook zijn geheugen verloren. Simar helpt Nikhil bij het revalideren en laat hem opereren door een plastisch chirurg. Wanneer Nikhil wordt ontslagen uit het ziekenhuis gaat hij al snel weer aan het werk en is klaar om zijn oude leven weer op te pakken. In de auto, onderweg naar het werk, vindt Nikhil een aantal foto's waarop zijn vrouw, Simar, met een andere man aan het vrijen is. Na het zien van de foto's is Nikhil woedend en huurt een prive-detective in, om zijn vrouw te schaduwen. Beetje bij beetje komt Nikhil achter de waarheid en ontdekt dat zijn vrouw, Simar, toch niet zo betrouwbaar is als hij dacht.

remake van shattered

avatar van tn2543
Ik vond dit een erg goeie film! Het verhaal is goed in elkaar gezet en op het spitse eind van de film wordt pas echt duidelijk wat de 'clue' van het verhaal is. De acteur Arjun Rampal en Priyanka Chopra acteren erg sterk! Vanaf de eerste minuut is deze film al spannend en zit je op het puntje van je stoel.

Een hele goede thriller die je zeker een keer gezien moet hebben.

Ik gaf een 4.0