Chuet Sai Hiu Bra (2001)

Alternatieve titels: La Brassiere | Jue Shi Hao Bra

Hongkong

geregisseerd door Hing-Ka Chan en Patrick Leung
met Ching Wan Lau, Louis Koo en Carina Lau

Een bedrijf uit Hong Kong dat BH's produceert heeft zijn traditie verbroken door twee mannen in te huren, die binnen een periode van drie maanden de ultieme BH moet maken. Niet iedereen is gelukkig met deze gang van zaken en vooral Lena, de voorvrouw van het ontwerpafdeling, probeert roet in het eten te gooien door de nieuwelingen voor gek te zetten.

avatar van J.T.O
Iets anders dan de standaard House of Mahjong nummertje 5. Lekker flauw, maar dat viel wel te verwachten met zo'n onderwerp. Echter is het wel goed uitgevoerd en wel aangeraden voor de gemiddelde komedie fan van Asiancinema.

3.5 sterren.