Per Favore... Non Sparate col Cannone (1967)

Alternatieve titels: Assalto al Centro Nucleare | The Million Dollar Countdown | Gran Golpe de Niza

1 stem

Italië / Spanje
Misdaad / Komedie

geregisseerd door Mario Caiano
met Frank Wolff, Rossella Como en Giampiero Albertini

Lefèvre is een professionele dief die wordt ingezet door een mysterieuze man om een krachtig militair wapen te stelen. Één van zijn medeplichtigen wordt gevraagd om ingenieur Talbot bezig te houden. Jammer genoeg heeft de vrouw van de ingenieur dezelfde nacht ook het plan beraamd haar echtgenoot te doden, en zo trekt ze de aandacht van de politie op de hele zaak. Talbot, die zelf ook een diefstal in zijn eentje organiseerde, wordt daardoor ook gearresteerd. Lefevre en zijn medeplichtigen zijn veilig, maar ze denken dat de miljoen dollar die ze uiteindelijk in handen kregen vals geld is en werpen het weg...