SWAT: Warhead One (2004)

Actie

geregisseerd door David Huey
met Oliver Gruner, Rebecca Ferrati en Gerald Okamura

Wanneer een inval van het SWAT team onder leiding van Remmy (Olivier Gruner) in een catastrofe eindigt, waarbij 1 van zijn teamleden de dood vindt en de halve omgeving wordt opgeblazen, komt hij onder ernstige druk te staan bij zijn superieuren. Om het aanzien van het SWAT onderdeel in de politie een betere naam te geven bij het publiek, besluit zijn baas om 48 uur lang een TV reporter mee te sturen met het team. Remmy zit echter niet op de reporter te wachten, want hij heeft maar 1 doel voor ogen: wraak nemen op de drugsbende die verantwoordelijk is voor de dood van zijn teamlid. In zijn jacht op de daders sleept hij de TV reporter mee in de wereld van drugs, maffia en oplichters. Daarbij brengt hij niet alleen zijn eigen leven in gevaar, maar ook die van de rest van het team.

Verschrikkelijke saaie film, slecht gefilmd en de vechtscenes zijn zo duidelijk nep. Miskoop!!

Een woord: miserabel.
WAT EEN ROTFILM