• 8.262.318 stemmen

Alternatieve titel: Dead and Deader

Geregisseerd door: Patrick Dinhut

Met onder meer: Dean Cain, Guy Torry, Susan Ward

Plot Dead & Deader

Op een missie in Cambodja wordt Lt. Bobby Quinn gebeten door een schorpioen die een zombievirus met zich meedraagt. Hij blijkt echter maar half zombie te zijn geworden. Terug in de Verenigde Staten moet hij het samen met enkele nieuwe vrienden opnemen tegen zijn voormalige legerbemanning, die allemaal in vleesetende zombies veranderd zijn.

avatar van Justice4All

Justice4All

Weer een Zombie- film. Hmmm lekker smullen wordt dat.

Ooo, ik zie halfzombie, zeker een nieuw concept in filmindustrie...

avatar van dope

dope

Moahh, viel tegen. Een van de mindere zombie-films.

avatar van Boeikens

Boeikens

Goede splatter-comedy à la Chaun of the Dead.

Mooie effecten, mooie zombies, redelijk goed geacteerd en rijkelijk humor en bloody gore!

Een halfzombie is niet zo nieuw (Dead Heat, Cold and Dark) maar is wel eens iets anders dan de gewone zombiefilms en met de bijhorende humor vond ik het geheel wel geslaagd.

avatar van maxomaniak

maxomaniak

I love f***ing zombies

avatar van Noodless

Noodless

Aardige zombiefilm met een leuke insteek en grappige scènes. Ook op gebied van gore was het in orde. Zeker in het begin wanneer Dean Cain voor het eerst na zijn catastrofale missie wordt geconfronteerd met een zombie. Samen met de kok zijn dit hilarische scènes.

Ook daarna is het best genietbaar allemaal. 6/10