Dead & Deader (2006)

Actie / Komedie

geregisseerd door Patrick Dinhut
met Dean Cain, Guy Torry en Susan Ward

Op een missie in Cambodja wordt Lt. Bobby Quinn gebeten door een schorpioen die een zombievirus met zich meedraagt. Hij blijkt echter maar half zombie te zijn geworden. Terug in de Verenigde Staten moet hij het samen met enkele nieuwe vrienden opnemen tegen zijn voormalige legerbemanning, die allemaal in vleesetende zombies veranderd zijn.

Justice4All
Weer een Zombie- film. Hmmm lekker smullen wordt dat.

Ooo, ik zie halfzombie, zeker een nieuw concept in filmindustrie...

avatar van dope
Moahh, viel tegen. Een van de mindere zombie-films.

avatar van Boeikens
Goede splatter-comedy à la Chaun of the Dead.

Mooie effecten, mooie zombies, redelijk goed geacteerd en rijkelijk humor en bloody gore!

Een halfzombie is niet zo nieuw (Dead Heat, Cold and Dark) maar is wel eens iets anders dan de gewone zombiefilms en met de bijhorende humor vond ik het geheel wel geslaagd.

avatar van maxomaniak
I love f***ing zombies

avatar van Noodless
Aardige zombiefilm met een leuke insteek en grappige scènes. Ook op gebied van gore was het in orde. Zeker in het begin wanneer Dean Cain voor het eerst na zijn catastrofale missie wordt geconfronteerd met een zombie. Samen met de kok zijn dit hilarische scènes.
Ook daarna is het best genietbaar allemaal. 6/10