• 8.295.950 stemmen

Genre: Komedie / Horror

Geregisseerd door: Jonathan Yudis

Met onder meer: Sean Andrews en Darrell Sandeen

Plot Pervert!

"He's Coming To Get You!"

Een jongeman brengt de zomer door op de afgelegen woestijnranch van zijn extreem religieuze vader, in de hoop van zo hun vervreemde verhouding te herstellen. De vader blijkt echter een psychotische gek te zijn geworden. Een serie van gruwelijke moorden lijken de zomer van James te gaan verknallen, al kan hij zich optrekken aan aantrekkelijk vrouwelijk gezelschap, waaronder een lesbische verpleegster.

image

stinissen (crew films & series)

Beetje in de stijl van de films van Russ Meyer met vele voor mijn aantrekkelijke dames , mooi vol met vele mooie rondingen.

De film zelf was minder maar de vrouwen waren prachtig.

avatar van zjandannybob

zjandannybob

film was eigenlijk echt waardeloos, maar toch afentoe wel kunnen lache om hoe slecht hij wel niet was:P.

vooral de coyote was te lomp voor woorde een vrouw met een velletje om zich heen die wat rond danst in de woestijn.

die vrouwkes met hun opgeblaze tiete moete toch goed betaald krijge om aan zoiets meetedoen.

en dan de duivel (een lul van klei??.. dat gaat te ver)

alleen kijke als je dronken bent ofzo. 2*

avatar van _Daan_

_Daan_

Slecht..

Maar idd Mooie vrouwen.

Snufkin

"What's my name? When was I bourne? What's the capital of Maryland?"

2* voor dat moment, verder natuurlijk erg slecht maar wel grappig.

avatar van psycholamp

psycholamp

• 1959 berichten

Een goede erotische horror die je van begin tot eind in je stoel gekluisterd houdt. NIet voor mensen met een zwakke maag. Bij sommige scenes moest ik af en toe zelfs wegkijken, zo goor en realistisch. Een magische film vol symboliek! Voor jong en oud!

avatar van flyer

flyer

Ach wat moet je over deze film nou zeggen ben blijven kijken omdat de dames zeer aantrekkelijk zijn. Verhaal is nul komma nul maar als je niet kunt slapen is het leuk tijdverdrijf meer niet. 2* voor de mooie dames

avatar van Minority_Check

Minority_Check

wat slechttt

niks was goed zelfs de dames zagen er slecht uit

stinissen (crew films & series)

Mary Carey, zag er lekker uit, ieder zijn smaak

Beter dan die brei pennen van de laatste tijd.

avatar van psycholamp

psycholamp

• 1959 berichten

Minority_Check schreef:

wat slechttt

niks was goed zelfs de dames zagen er slecht uit

Jij verwachtte heel wat van deze film of zo? Waarom? Vanwege het goede verhaal, of de mooie fotootjes achter op de dvd? Als je deze film gaat kijken weet je bij voorbaat al dat ie slecht is, maar daardoor juist wel weer leuk.

avatar van sabelaar

sabelaar

fantastische film mooi ook dat het een waar gebeurd verhaal zo meeslepend word verteld.

Een film voor jong en oud met ontzettend veel diepgang.

Veel plotwendingen ook krijgt van mij 1.5

avatar van lesamurai

lesamurai

sabelaar schreef:

Een film voor jong en oud met ontzettend veel diepgang.

Veel plotwendingen ook krijgt van mij 1.5

iets the trashy naar mijn mening een B-groudnhouse/sexploitation die niet echt een eer is voor de regisseur Russ Mayer (de film is toch voor Mayer opgedragen?)

avatar van mikey

mikey

De film is af en toe grappig. Vooral de eerste 'erotische' billenkoek scene van paps en een gezette blonde stoot met cup dubbel D. De stop motion animatie is ronduit debiel.

avatar van Nephilim

Nephilim

Tuurlijk, het is geen hoogvlieger. Maar heb hem nu 2x gezien en 2x dubbel gelegen van het lachen. Lekker foute oneliners en je merkt dat de acteurs er lol in hadden.

Heerlijke trash die mooi in mijn kast staat naast DeathStalker II

PS Mary Carey was erg lekker in deze film

avatar van veendiek

veendiek

aan de poster tezien lijkt het wel een film van de jaren 70

avatar van Meneer Bungel

Meneer Bungel

De trailer deed me wat denken aan ''Faster pyssycat! kill! kill!'' van Russ Meyer, die ik toevallig laatst zag op Canvas. Leuk genre voor af en toe...

avatar van Meneer Bungel

Meneer Bungel

Leuke film, met veel enthousiasme gemaakt en als over the top-ode aan Russ Meyer zeker geslaagd.

avatar van Steve-a

Steve-a

Heerijke foute film. Vrouwen waren te dik en het plot is natuurlijk geweldig.

avatar van Franklin1975

Franklin1975

Ver-schrik-ke-lij-ke film. Dat er zo slecht geacteerd kan worden, onbegrijpelijk.

Het enige lichtpunt in de film is het heerlijke zongebruinde lichaam van Mary Carey. Maar verder...

Volgens Steve-a zijn de vrouwen te dik. Nee absoluut niet. Maar ik val ook niet op graatmagere uitgehongerde vrouwen waarbij alle botten te zien zijn. Geef mij maar vrouwen á la Mary Carey.

avatar van Malick

Malick

Het is een mengsel van borsten, bloed en opgeblazen borsten. Her en der ook nog wat horror. Is dat verkeert? Nee, ik vind van niet. Vanaf het eerst moment merk je gewoon dat de film zich geen moment serieus neemt. Flauwe humor en foute oneliners worden gemengd met grote borsten.

What's my name? When was I bourne? What's the capital of Maryland?

Het slaat echt allemaal op niets vooral als je erachter komt dat de moordenaar een zeer apart iemand is. Laat je niet misleiden door de hoes van de dvd. Want dit is geen porno meer een parodie of zelfs eerder een eerbetoon op het werk van Russ Meyer. Minpunt is wel dat de film te lang duurt waardoor je toch vaker op je horloge kijkt dan normaal. Ochja, kijk deze niet nuchter maar gewoon met een stel maten en bier.

avatar van korenwolf

korenwolf

Ik ga er maar vanuit dat dit als een 'grap' is bedoeld.

Deze moest en zou ik kijken van een vriend van mij. Maar wat een saaie film zeg en die Mary Carey is ook nog eens veel te dik voor dit soort gedoe!

avatar van dinhus

dinhus

Haha, gewoon totaal geen plot en allemaal erg onlogisch!

Geniaal grappig dus!

Ik hoop ook dat regisseurs dat zo bedoeld hadden, ik ging in ieder geval neer van 't lachen!

Ik stel mijn mening een beetje bij. Ik zag mary Carey laatst in een interview en ze is toch wel grappig en eigenlijk is het wel een beetje een type waar meisjes beter een voorbeeld aan kunnen nemen, qua dikte dan, niet qua werk, dan zo'n breipen.

avatar van Noodless

Noodless

Wat een stupide film ! Totale nonsens en belachelijk. Dat is ook wat de regisseur met deze film eigenlijk wilt bereiken bij de kijker. Een geflipt verhaal met rare personages en geile meiden gecombineerd met wat bloedvergieten. Op dat vlak geef ik deze film toch wat punten.

Er zit ook redelijk wat humor in. Maar een voldoende is deze film niet waard omdat het gewoon stom oogt, geen spanning aanwezig is, niet echt erotisch ondanks de vele boezems en het bloedvergieten slap overkomt. 3/10

avatar van FillumGek

FillumGek

Een jaar of zes of zeven geleden zag ik de eerste trailer van deze film. Ik was toen aardig enthousiast want de trailer beloofde naakt, horror en komedie. Zag er allemaal erg geinig uit, maar waarschijnlijk was ik verblind door de koplampen van de dames want buiten dat stelt het allemaal erg weinig voor. Da's verrassend.

Tijdens het zien van het intro had ik eigenlijk al geen zin meer. Het verhaal slaat werkelijk nergens op. Nu is dat niet de intentie gezien gezien de gestalte van de werkelijke moordenaar maar het is ook niet echt grappig of boeiend. De film moet het vooral hebben van de blote meiden die her en der uit de grond schieten en zelfs in de scene-overgangen even hun krent laten zien. Persoonlijk vond ik de meiden nu ook niet werelds, zoals een aantal hier juist wel vinden.

De acteerprestaties zijn van het niveautje natte dweil en de gore is absoluut niet indrukwekkend. Special effects zijn lachwekkend, zelfs Evil Dead heeft betere stop-motion. En dan die geluidseffecten, enorm kinderachtig en irritant. Afgezien van één of twee leuke scenes en wat tieten is de film mislukt te noemen. Zo slecht dat ie goed is? Dit keer niet.

avatar van Captain Pervert

Captain Pervert

• 1911 stemmen

Ik zou deze film toch zeker een keer moeten kijken.

avatar van misterdhdh

misterdhdh

vond deze film echt niks, moest het wel hebben van het seksgehalte, vrouwen waren niet supermooi, maar maken toch deze film, ze zagen er zeker ook niet slecht uit. De humor bevalt me ook niet in deze film, paar grappige momentjes, maar niet dat ik plat lach. Hele film valt natuurlijk niet serieus te nemen en het niveau van deze film blijft dalen naarmate het einde komt, film duurt maar 80 minuten, maar toch zat ik vaak naar de klok te kijken en leek de film langer te duren. Geen film voor mij

1.5/5

avatar van RaoulDuke

RaoulDuke

Uiterst beroerde exploitatiefilm met als enige lichtpuntje Marey Carey, die dan wel gene ene pepernoot kan acteren, evenals de rest van de cast, maar er wel lekker uitziet. Met name de scene waarin ze suggestief in de weer is met 'n maiskolf heeft wel wat.

De pogingen tot humor zijn verder tenenkrommend.

En wat de vergelijking met Russ Meyer betreft: zelfs de slechtste van Meyer is nog 'n artistiek hoogstandje in vergelijking met dit wanproduct.