Hatsujô Kateikyôshi: Sensei no Aijiru (2003)

Alternatieve titel: The Glamorous Life of Sachiko Hanai

Japan
Komedie / Fantasy

geregisseerd door Mitsuru Meike
met Emi Kuroda, Yukijiro Hotaru en Takeshi Ito

Sachiko Hanai is een call girl in wiens club een gevecht uitbreekt, waardoor ze in haar hoofd getroffen wordt door een kogel. In plaats van dat ze sterft krijgt ze door dit voorval ongekende superkrachten en raakt betrokken bij een internationale intrige, wanneer ze een cilinder vindt die de vinger van George W. Bush bevat. Deze bevat een afdruk waarmee een atoomoorlog ontketend kan worden, en dus wordt Sachiko al snel achtervolgd door allerhande louche figuren.

avatar van Zandadder
Luchtig, onnozel en sexy.
Hilarisch hoe Bush zich in het verhaal mengde en hoe

avatar van -fal
Anti-Bush pinku waarin diens buitenlandse politiek getoond wordt als sublimatie voor seks. Enkele scenes (zoals die met Bush) zijn wel aardig, maar meestal kabbelt de film wat doelloos voort, verveelt met te veel weinig boeiende of banale seksscènes, terwijl de humor wat tussen "wel aardig" of "flauw" pendelt. Bovenal is de film te tam om echt te boeien. Gooi dan een schoen, ofzo.