Prince of Bel Air (1986)

Komedie / Romantiek

geregisseerd door Charles Braverman
met Mark Harmon, Kirstie Alley en Robert Vaughn

Robin Prince (Mark Harmon) is een levensgenieter en maakt zwembaden schoon van rijke mensen in Californië. Hij leert de kunstenares Jamie Harrison (Kirstie Alley) kennen, maar die moet aanvankelijk niets weten van deze Californische gladjakker.

avatar van jumpstylemovie
hmmmmmmmmmm , fresh prince of bel air lijkt me leuker
(will smith)

avatar van stephan73
Prince of Bel Air is een nogal standaard TV-film, die begint als een sexy comedy en dan langszaam veranderd in een romantische film.
Mark Harmon is perfect gecast als gladde poolcleaner, maar dit ontstijgt niet het niveau van een daytime soap.
De enige die enigzins leuk overkomt is Kirstie Alley, die pas een jaar hierna zou doorbreken met Cheers.
Ook is het leuk om Don "de broer van" Swayze te zien in een kleine rol. Hij is nooit verder gekomen dan een serie rechtstreeks op video verschene aktiefilms, maar doet het hier best aardig.

Niet al te bijzonder, maar best grappig.