Loose Cannons (1990)

Actie / Komedie

geregisseerd door Bob Clark (I)
met Gene Hackman, Dan Aykroyd en Dom DeLuise

Mac, een harde agent, wordt opgescheept met een nieuwe partner, een bekende gek, om met hem aan een moeilijke zaak te werken. De nieuwe partner is Ellis, een soort van Sherlock Holmes-agent. Hij heeft alleen wat probleempjes: hij blijft geloven dat hij in een tv-show zit met allemaal acteurs.

neo (crew)
deze hoort thuis in de bottom top 50 lijst.

FisherKing
Mee eens

avatar van Dragon
Slechte Buddy-politiefilm met irritante rollen van Gene Hackman, Dom DeLuise en vooral Dan Aykroyd. De film is nergens grappig te noemen, eerder enerverend, mede door het belachelijk, vergezochte en bovendien slecht uitgewerkte plot.
*/*****

Een van de slechtse films ooit met Gene Hackman.
Een rol die hem duidelijk NIET op het lijf is geschreven.

avatar van Baggerman
Mijn God, wat was Dan Aykroyd irritant in deze film. Als je je wilt ergeren ga je vanavond kijken. Typisch RTL niveau-film!

aykroyd is altijd irritant

avatar van MovieHolic
Ik moet toegeven dat dit inderdaad een belabberde film is. Ik ga hem dan ook niet afkijken zonde van de tijd

Baggerman schreef:
Mijn God, wat was Dan Aykroyd irritant in deze film.

Op de poster al...

lezertje
Dan Aykroyd doet prettig gestoord en vormt samen met Gene Hackman als de goedgebekte diender een prima koppel. Toegegeven, deze film zal zeker niet de geschiedenis ingaan als de ultieme actiekomedie, daarvoor is het verhaaltje over een pornofilm met daarin Adolf Hitler en de nieuwe beoogde bondskanselier te gek voor woorden, maar amusant is het wel.