Family Sins (1987)

geregisseerd door Jerrold Freedman
met James Farentino, Jill Eikenberry en Thomas Wilson Brown

Gordon Williams (James Farentino) is het ouderwetse, autoritaire gezinshoofd van een grote familie. Zijn vrouw Kate Williams (Jill Eikenberry) houdt gehoorzaam haar mond tijdens haar man's woede-uitbarstingen. De persoon waar het echter allemaal om draait is Bryan (Thomas Wilson Brown), de 11 jaar oude jongste zoon, die papa's favoriet is. Jaloezie tussen de kinderen, gecombineerd met het onvermogen van de ouders om echt te begrijpen wat hun kinderen bezighoudt, leidt tot een tragedie.

Uitstekend tv-drama met een geloofwaardige James Farentino ( Dr. Nick Toscanni "Dynasty)

avatar van Mrs.Donut
De film die we vanavond hebben kunnen zien op RTL 8 is "family sins" uit 2004 met o.a deze acteurs With Kirstie Alley, Deanna Milligan, Kathleen Wilhoite. Dus niet de film die hierboven beschreven staat. De film die ik gezien heb vond ik een aardige film en vind hem wel 3 punten waard.
Jammer dat de film niet op moviemeter voorkomt.

avatar van INSTITUT777
De film uit 2004 is zeker de moeite waard.
Uitstekend gespeeld en geloofwaardig verhaal.

avatar van Zavo
Mrs.Donut schreef:
De film die we vanavond hebben kunnen zien op RTL 8 is "family sins" uit 2004

Ik dacht al, er klopt niks van deze omschrijving.

avatar van clubsport
prima tv drama over een verstoorde vader zoon relatie , had naar mijn idee nog wat meer uitgediept kunnen worden wat betreft de gevoelens van de zoon maar verder goed .