Devil's Highway (2005)

1 stem

Thriller

geregisseerd door Fabien Pruvot
met Shane Brolly, Natassia Malthe en Al Sapienza

Een kranige tourbus met doodvermoeide reizigers erin reizen een branderige woestijn door. Tussen de passagiers reist een demonische geest mee met een meedogenloze plan om iedereen in de bus te vermoorden en hun geesten te verzamelen. Als ze langs de Devil's Highway reizen beginnen de passagiers door wanhoop en terreur elkaar te vermoorden totdat er maar enkele overblijven...

avatar van ralfsjam
devils highway is een vrij trage film met een vrij simpel verhaal. maar omdat de acteurs vrij goed spelen en het op 1000 manieren kan eindigen bleef ik toch kijken. en van die 1000 manieren hebben ze niet echt de beste gekozen. beetje jammer. maar als je van een road movie houdt waar de duivel zich van poppetje naar poppetje verplaatst en verder niets beters te doen hebt (en dit de enigste film is die je hebt) kun je hem gerust kijken. (zelfs met je vriendin die niet van bloed vergieten houdt)