Abandoned House (2007)

Verenigde Staten / Italië

geregisseerd door James Herbert
met Maria d’Amato, Pier-Nicola Bruno en Dag Madsen

Abandoned House gaat over een groep jonge mensen in Italië die verhalen uitwisselen. Maria luistert naar de jonge mannen en vrouwen die verslag doen van seksueel misbruik en beschadigd genot en lijkt de behoefte te voelen hun kwetsbaarheid te manipuleren en haar eigen verloren liefde te herontdekken.

avatar van beavis
op het IFFR gezien destijds (was vandaag weer wat oude overzichten aan het bijwerken). Met de regisseur erbij. Het grappige is dat deze film niet alleen heel slecht is, maar de q&a met de regisseur na afloop maakte de film alleen maar nóg slechter!! zelden zoiets gezien