Decoys 2: Alien Seduction (2007)

Alternatieve titel: Decoys: The Second Seduction

Canada
Sciencefiction / Horror

geregisseerd door Jeffery Scott Lando
met Corey Sevier, Kim Poirier en Lindsay Maxwell

De sexy aliens zijn terug. Om te voorkomen dat hun buitenaardse ras met uitsterven bedreigd wordt, vermommen de ruimtewezens zich als bloedmooie studentes die hun mannelijke medestudenten verleiden om met hen het bed in te duiken. Op deze wijze kunnen ze zich voortplanten en de mannelijke studenten sputteren niet bepaald tegen. Het bed delen met een van de beeldschone dames heeft echter wel een levensgevaarlijke consequentie: de lichaamstemperatuur van de sexy babes daalt tot onder het vriespunt en dit gaat de heren niet in de koude kleren zitten. De mannelijke studenten verdwijnen met bosjes tegelijk en iemand moet de rest van de studenten waarschuwen voor dit wellustige gevaar.

Deel 1 vond ik niks, zal deze ook worden.

avatar van Spartaan1986
Deel 1 vond ik wel aardig maar ik stond niet te springen om een 2e deel

2 acteurs van de saw reeks spelen in de film :s

Tobin Bell(Jigsaw/John)
Dina Meyer(Kerry)

avatar van nickje76
Ik vond het een aardige film! Het heeft een beetje weg van spiecies maar haalt daar niet aan!
Maar goed, wij hebben er aardige zondagmiddagfilm aan gehad!
Niet zo gor en zo.... best wel een aardige film.

Veel slechter zijn ze er bijna niet...

avatar van balosa
net zoals te verwachten was, deel 2 is nog slechter als deel 1, er zit weinig tot geen spanning in, het verhaal slaat al nergens op natuurlijk, als je echt niets beters te doen hebt dan kan je hem kijken, anders kan je hem beter links laten liggen

Inderdaad net zo slecht als deel1. 1,5*

Eduard37
Best grappig vooral die monsters. Beetje frustrerend verhaal omdat in eerst instantie de mensen niet worden gelooft. Kinderachtig zelfs hoe mensen worden bedreigd door de politie als ze niet luisteren. En ja hoor er komt een vervolg. Zal wel goed geld opleveren dit soort simpele verhalen.

1 Ster voor de monsters

mooie vrouwen maar qua film echt helemaal niks 1*

avatar van danny61
Het ging allemaal nog wel,mooie lady's voor de rest ?
Spanning was er niet en waarom nog een vervolg mogelijk.
Hadden ze hun branderke maar gebruikt dan was alles opgelost en werden we bespaard van eventueel vervolg.

Ik geef 2 op 5 maar dan voor de vrouwen

Hier kan ik kort zijn, flauw verhaal, slechte acteerprestaties maar wel mooie meiden...
Ook de special effects zijn niet van deze tijd, zeer slecht gedaan.
Anderhalve ster, omdat ik er af en toe eens goed met heb kunnen lachen.

avatar van 606
Behoorlijk raar einde.
Niet al te best acteerwerk en special effect ook redelijk.

2,5 ster

vond het goed dat het direct volgt op de eerste. meer aanvallen en goed einde

avatar van Meestien
Heb deze film gister avond op tv gezien en vond de verhaal lijn opzich wel duidelijk en goed te volgen, ik heb het eerste deel niet gezien dus kan niet spreken over een verbetering of verslechtering , al met al heb ik me niet verveeld tijdens de film en bleef de spanning er tot t eind wel in, wel moet ik zeggen dat als je echt van horror films houd dit niet echt een aanrader is, het heeft naar mijn mening toch echt meer van het sf gedeelte weg. Heb deze film ondanks dat toch met 2.5 gewaardeerd! Leuk om een keer gezien te hebben

avatar van Aapje81
Onderhoudende B-film die het vooral moet hebben van het vrouwelijk schoon. Het scenario is leuk genoeg en de film is duidelijk met plezier gemaakt. Bij vlagen deed het me denken aan een aflevering van Buffy The Vampire Slayer.

Redelijke camp.