Love, Honour and Obey (2000)

Alternatieve titel: Love, Honour & Obey

Verenigd Koninkrijk
Misdaad / Drama

geregisseerd door Dominic Anciano en Ray Burdis
met Ray Winstone, Jude Law en Sadie Frost

De postbode Jonny wordt binnengeloodst in de georganiseerde misdaad door zijn vriend Jude. Omdat zijn nieuwe vrienden op dat moment eigenlijk weinig geïnteresseerd lijken in misdaad besluit Jonny dan maar zijn eigen slag te slaan. Met een spetterende bende-oorlog tot gevolg.

GerwinF
Deze film probeert grappig/geweldadig en origineel te zijn, maar is dit steeds net niet. Alleen de karaoke momenten zijn origineel maar daar zit niemand op te wachten. 2.5 sterren.

Aha, nu weet ik waar de regisseur van Lek zijn inspiratie heeft gehaald. Ik heb deze film een tijdje geleden al gezien en toen ik Lek zag, dacht ik de hele tijd, waar heb ik dat nog gezien. awel, dus in deze film.
Jude= Sexy.

Gister avond op BBC gezien. Erg rommelig en chaotisch, maar heb wel een paar keer gelachen, zit hier en daar wel wat humor in.