Zoo (2007)

Documentaire

geregisseerd door Robinson Devor
met Richard Carmen, Paul Eenhoorn en Russell Hodgkinson

'Zoo' werpt een blik op het leven van een man uit Seattle die stierf nadat hij seksuele betrekking had met een paard.

Justice4All

avatar van xangadix
Het filmpje van hoe hij stierf is te vinden op Internet. And it's not a pretty picture.

rare documentaire die een kans mist. Ik snapte niet helemaal wat het doel van de makers was. Interessant onderwerp maar niet goed uitgewerkt.

avatar van Friday the 13 th
Justice4All schreef:
Ik vraag me af hoe de man stierf (zie plot).

Van een buikvliesontsteking nadat hij anale seks had met een hengst. Zorgde voor opschudding in Amerika. Heb de documentaite nog niet gezien, maar het onderwerp vind ik wel apart en ben dus toch wel benieuwd.

avatar van DwarreI
'Apart' is het zeker, ik heb de live-beelden hiervan gezien en dat liet me zeker niet onberoerd. Wat lopen er toch zieke mensen rond op deze planeet.

avatar van Nephilim
Justice4All schreef:

Interne bloedingen.
Ik heb voor ik de docu ging kijken het bewuste filmpje bekeken.
Not pretty....

Een gemiddelde penis is zo'n 14-17 cm (let's not kid ourselves people).
Mr. Hands kreeg zo ongeveer het 3-voudige in hem geramd (letterlijk).

De documentaire zelf was interessant. Hier en daar misschien een beetje traag maar overall eerlijk en to the point. Persoonlijk vond ik hem ook vrij objectief. Iets wat ik niet zo vaak tegenkom in Amerikaanse documentaires.
Je krijgt 'dierenliefhebbers' aan het woord en ook mensen die niet zulke gevoelens hebben.
Maar geen van beide kanten wordt heel erg naar voren geschoven als zijnde de juiste.
Ik vind dat verfrissend. En het doet je nadenken. Zeker na de (onzinnige) onlangs aangenomen wet die bestialiteit verbied in Nederland.

Nogmaals... Interessant documentaire die op een objectieve manier een taboe onderwerp behandeld.

En RIP Mr. Hands.