Life Support (2007)

geregisseerd door Nelson George
met Queen Latifah, Anna Deavere Smith en Wendell Pierce

Waargebeurd verhaal over Ana Willis, een ex-drugsverslaafde moeder die zich sterk maakt in de strijd tegen hiv en aids in de zwarte gemeenschap. Haar passie en gedrevenheid hebben echter naast positieve effecten ook de nodige zware gevolgen voor haar gezin.

Ik ben het niet eens met de mensen die vinden dat de film in het begin op een docu lijkt, dat gevoel had ik absoluut niet! Maar ik kan niet zeggen dat dit een geweldige film is. Krijgt van mij 2 * omdat het eind zo slap is.

Een leuke feit om te weten: Amare en Tanya die in de film broer en zus spelen zijn in het echt ook broer en zus en beide kinderen van de one and only miss Diana Ross!