Hei An Zhi Guang (1999)

Alternatieve titels: Darkness and Light | Heian Zhi Guang

Taiwan

geregisseerd door Tso-chi Chang
met Kang-i Lee, Ming-shiou Tsai en Bau-huei Shie

Kang-yi keert voor de zomervakantie terug naar een dorpje vlak bij Taipei om haar vader in de massagesalon te helpen. Haar vader is blind, sinds een auto ongeluk waarbij ook zijn vrouw omkwam. Ook alle andere masseurs in de salon zijn (half)blind, wat in Azië niet ongewoon is. Als de gangster Ah-ping de salon bezoekt wordt Kang-yi verliefd op hem. Dit tot ongenoegen van een rivaliserende gangsterfamilie, zodat de salon de plek wordt van een heuse familieoorlog, terwijl de werkzaamheden gewoon doorgaan...

avatar van Verhoeven
Na het zien van The Best of Times wil ik heel graag Chang Tso-Chi's zijn debuut zien. Is dit ergens op DVD uitgegeven? Weet iemand dat?

avatar van McSavah
Deze film is laatst op een bepaalde plek in het zonnetje gezet nadat er Engelse custom subs verschenen. De originele dvd bevat dus geen Engelse ondertiteling. Heb 'm nog klaar staan.