• 8.348.946 stemmen

Genre: Sciencefiction / Horror

Geregisseerd door: Mark Rosman

Met onder meer: Ethan Embry, Cassidy Rae en Nassira Nicola

Plot Evolver

"It was supposed to be a game"

Evolver is een nieuw stuk speelgoed: een robot die pijltjes en kogeltjes afvuurt op mensen, waarbij mensen soortgelijke projectielen op de robot moeten afschieten, om zo een gevecht te simuleren. De projectielen blijken in praktijk echter nogal wat schade te veroorzaken, wat extra problematisch is als de robot ontsnapt.

image

Kyle Baxter (as Ethan Randall)

Jamie Saunders

Evolver (stemrol) (as W.H. Macy)

Zach Renzetti

Melanie Baxter

Russell Bennett

Jerry Briggs

avatar van Queto Yurlunyur

Queto Yurlunyur

Deze film is zo ongelooflijk slecht dat hij komisch is.

avatar van vic

vic

vond hem zelfs minder slecht dan ik dacht. Ik had echt een 0,5 ster verwacht maar het werd een 2.5 ster film.

avatar van speedy23

speedy23

Behoorlijk vergezochte low-bugetfilm doe zich vooral tot een tienerpubliek richt. Sommige scènes zijn totaal ongeloofwaardig. Niet echt een aanrader, maar op een regenachtige namiddag en niets anders te doen...

avatar van 606

ik vond deze niet goed.

acteren best redelijk.

voor de soms spaarzame spannende momenten

2 sterren

avatar van seanpuffy

seanpuffy

dit was mijn favoriete film als ik jong was keek deze film wel 10 keer op een dag. nu is het wel een tijdje geleden dat ik deze film gezien heb. ik zou hem graag nog is bekijken maar ik vind hem nergens

avatar van xxERWINxx

xxERWINxx

Ik zie dat de laatste reactie komt uit 2007 , nu 13 jaar later volgt mijn reactie

Vandaag deze film weer eens bekeken, ik had hem vroeger al eens gezien in mijn jeugd op VHS.

Ditmaal op dvd, redelijk goed beeld en geluid, kon alles goed volgen.

Blijft een leuke film, echt een jeugd film kan je deze niet noemen, er gebeuren best wat erge dingen, leuk gemaakt allemaal met de robot die van alles kan en 4 levels kent (en een bonus level)

Leuk verhaal ook met het gezin die aangevallen worden door de robot, het begint rustig als een spel, maar naarmate de film word het steeds erger!

Al met al heb ik mij hiermee vermaakt! Dit soort films word niet meer gemaakt helaas, echt een typisch 90's film, deed mij trouwens wel een beetje denken aan 'Small Soldiers'

3 sterren