Evolver (1995)

Sciencefiction / Horror

geregisseerd door Mark Rosman
met Ethan Embry, Cassidy Rae en Nassira Nicola

Evolver is een nieuw stuk speelgoed: een robot die pijltjes en kogeltjes afvuurt op mensen, waarbij mensen soortgelijke projectielen op de robot moeten afschieten, om zo een gevecht te simuleren. De projectielen blijken in praktijk echter nogal wat schade te veroorzaken, wat extra problematisch is als de robot ontsnapt.

Deze film is zo ongelooflijk slecht dat hij komisch is.

vic
vond hem zelfs minder slecht dan ik dacht. Ik had echt een 0,5 ster verwacht maar het werd een 2.5 ster film.

avatar van speedy23
Behoorlijk vergezochte low-bugetfilm doe zich vooral tot een tienerpubliek richt. Sommige scènes zijn totaal ongeloofwaardig. Niet echt een aanrader, maar op een regenachtige namiddag en niets anders te doen...

avatar van 606
ik vond deze niet goed.
acteren best redelijk.
voor de soms spaarzame spannende momenten

2 sterren

avatar van seanpuffy
dit was mijn favoriete film als ik jong was keek deze film wel 10 keer op een dag. nu is het wel een tijdje geleden dat ik deze film gezien heb. ik zou hem graag nog is bekijken maar ik vind hem nergens