Shoot Out at Lokhandwala (2007)

India
Actie / Drama

geregisseerd door Apoorva Lakhia
met Amitabh Bachchan, Sanjay Dutt en Vivek Oberoi

Op een zachte zomerdag in 1991 tellen vijf aankomende gangsters onder leiding van Maya (Vivek Oberoi) hun buit in een appartement te district Lokhandwala, terwijl 286 politiemensen onder leiding van commissaris Khan (Sanjay Dutt) zich verschansen op strategische posities rondom hun appartement. Khan en zijn team (Amitabh Bachchan, Abishek Bachchan, Sunil Shetty & Arbaaz Khan) staat een zes uur durend gevecht te wachten, wat van Lokhandwala een oorlogszone maakt...

Prima actie film, heb er ecth van genoten

Heb deze gezien in brussel , wat ik wel moet melden is dat hij 140 min duurt en met engelse ondertittels wordt afgespeeld.

in begin was dat een beetje een ontchocheling maar al na 5 min werd je het gewoon

het verhaal is niet moeilijk te volgen gangsters tegen flikken ,

het eerste deel van de film vond ik het beste deel , het had een goeie sfeer , de muziek was top en montage was dik inorde

bij het tweede deel van de film begon het een beetje afwaarts te gaan , het neigde langdradig te worden ...en op het einde begon het maar al te duidelijk te worden dat het ging om een actiefilm , dat was tenslotte ook de bedoeling ,

een welgemeende 3.5 voor deze Indische actie prent , ik kijk al uit naar meer

shahad
Best wel goeie actiefilm... ik had er tenminste meer van verwacht. Eerste helft was gewoon helemaal goed, maar de tweede helft van de film werd een beetje saai. Ik moet zeggen dat de acteerwerk van Sanjay Dutt (filmposter 1ste van links naar rechts) buitengewoon top was!!!

3,5/5

goede film, allemaal goed geacteerd