Mission Kashmir (2000)

India
Actie

geregisseerd door Vidhu Vinod Chopra
met Sanjay Dutt, Hrithik Roshan en Preity Zinta

Een Indische agent adopteert het enige overlevende kind van een moslimfamilie, die op verdenking van terrorisme werd uitgemoord. Jaren later verneemt de jongen wat er met zijn echte ouders is gebeurd en wil hij wraak nemen op zijn stiefvader.

avatar van Quentin

4,5/5

avatar van Goodfella_90
shahad schreef:
Echt de bom!!

Je hebt je nog niet lang geleden aangemeld en herinnert je dan ook vast nog wel de regels over dit soort commentaar die in je welkomstbrief stonden.

avatar van Social-Mask
Dev, Deewaar, Fiza en deze gekeken en net als al de andere titels zit deze film erg goed in elkaar. Na Dev de beste van de vier naar mijn mening.

Hrithik overtuigt mij erg in dit soort rollen. Verhaal is erg mooi en alles wordt mooi in beeld gebracht. Uitstekend geacteerd en 1 van de zeldzame film waarin de actie scene's erg goed zijn. Mooie liedjes en nergens waarin ik dach.. dat was niet nodig. Personages zijn ook erg goed uitgewerkt. Ik geef dit een dikke 4*.

avatar van Killerkip
Mooi verhaal, aangrijpend ook maar veel te veel zang/muziek tussendoor... Leek wel een soort musical, daarom 3* anders was het 3,5* geweest.

Erg slecht geacteerd, slechte special effects en dan ook nog eens van die mierzoete liedjes...brrrrr