• 8.347.407 stemmen

Met onder meer: Sanjay Dutt, Hrithik Roshan en Preity Zinta

Oorspronkelijke taal: Hindi

Releasedatum: 26 oktober 2000

Plot Mission Kashmir

"Two brave men battle each other... and paradise burns"

Een Indische agent adopteert het enige overlevende kind van een moslimfamilie, die op verdenking van terrorisme werd uitgemoord. Jaren later verneemt de jongen wat er met zijn echte ouders is gebeurd en wil hij wraak nemen op zijn stiefvader.

imageimage

avatar van Goodfella_90

Goodfella_90

shahad schreef:

Echt de bom!!

Je hebt je nog niet lang geleden aangemeld en herinnert je dan ook vast nog wel de regels over dit soort commentaar die in je welkomstbrief stonden.

avatar van Social-Mask

Social-Mask

Dev, Deewaar, Fiza en deze gekeken en net als al de andere titels zit deze film erg goed in elkaar. Na Dev de beste van de vier naar mijn mening.

Hrithik overtuigt mij erg in dit soort rollen. Verhaal is erg mooi en alles wordt mooi in beeld gebracht. Uitstekend geacteerd en 1 van de zeldzame film waarin de actie scene's erg goed zijn. Mooie liedjes en nergens waarin ik dach.. dat was niet nodig. Personages zijn ook erg goed uitgewerkt. Ik geef dit een dikke 4*.

avatar van Killerkip

Killerkip

Mooi verhaal, aangrijpend ook maar veel te veel zang/muziek tussendoor... Leek wel een soort musical, daarom 3* anders was het 3,5* geweest.

avatar van De Blauwe Rijder

De Blauwe Rijder

Erg slecht geacteerd, slechte special effects en dan ook nog eens van die mierzoete liedjes...brrrrr