I Think I Love My Wife (2007)

Komedie / Romantiek

geregisseerd door Chris Rock
met Chris Rock, Kerry Washington en Gina Torres

Richard Cooper is een wat burgerlijke man die getrouwd is met Brenda, een vrouw die haar tijd vooral besteed aan haar carrière en het opvoeden van de twee kinderen. Voor Richard blijft er weinig over wat te dagdromen over andere vrouwen, maar wanneer de vrijzinnige Nikki zich aandient in Richard's leven, wordt zijn trouw pas echt op de proef gesteld.

avatar van Tun-89
Trailer:

Lijkt me een hele leuke film, interesant onderwerp ook.
Hopelijk komt ie over paar maanden in de bios.

avatar van UrbanDjampa
Best een onprettige film(althans hoe ik het had beleefd). Gewoonweg teveel drama en te weinig komedie. Haha en die einde.. doel ik op zanggedeelte was gewoon te erg

Nee, Chris hou het maar op ''the usual comedy'' van je

Waar slaat de einde op dan hahaha, 1,5 voor de moeite

Erg goede film, er zijn ontelbaar veel mensen in die situatie, maar dat einde (voor het zingen, wat overigens wel typisch Chris Rock is) is echt totaal onrealistisch... if you know what I mean

avatar van bartje30
Ik vond het een erg slechte en zelfs vervelende film met die slow-motion scenes op de meest vreemde momenten en dan dat zingen op het einde, een aanfluiting voor het komedie genre. Ik heb hem af gekeken omdat ik de hoop had dat hij beter zou worden, maar helaas. Het enige lichtpuntje was Steve Buscemi die een vrij kleine rol heeft in de film, maar ja, hij speelt altijd wel goed.
Ik kan de film echt niet meer geven dan 1*.

SLECHT ECHT OER SLECHT

opzich is het idee van de film goed maar hij is echt te slecht voor woorden je valt er gewoon bij in slaap.
en dit heb ik nog nooit gehad zelfs niet bij NORBIT en die was ook slecht. dus moet je na gaan hoe slecht deze is.

oow en chris jij kan 10x beter dan dit kom mop man!

Waarschijnlijk een verfilming van zijn eigen frustraties met zijn eigen humor. Ik denk dat hij is vergeten andere mensen de film te laten beoordelen voordat ie was uitgebracht. 1,5*

Verwacht niks en dan is deze film wel aardig tijd verdrijf.

Chris Rock in een wat serieuzere rol.
Goed om samen met je meisje te kijken.

De film laat iets zien van de afro amerikaanse middenklasse cultuur.

Krijgt van mij een 2,5.

Slechte film simpel verhaal

avatar van patrick17
Een standaard film. Die we weleens vaker hebben gezien. Een man zijn relatie/huwelijk gaat niet zoals gewenst en opeens komt er een oude aantrekkelijke vriendin opdraven... Kerry Washington speelt een leuke rol en is zelf ook ontzettend knap/mooi. De film kan er wel meer door. Chris Rock niet echt veel films van gezien maar speelde wel een redelijke rol.

2.5 *

Tsja, er zitten wel leuke dingen in de film. Maar inderdaad zoals de poster boven mij aangeeft is het vrij standaard. Leuke film om met je vrienden te kijken op een regenachtige avond om zo nog een beetje plezier te hebben.

wel een redelijke film, maar het einde verpest het...

Raffael77
Idd. Ik wist het wel wat ik deed en zeker met zo'n vrouw.
Leuke drama komedie. IK vond dat groffe gepraat wel leuk. hahahahahaha

avatar van asays
Redelijke film . Ik moest 1x een beetje lachen, vond het niet echt een Komedie. Vond het eind beter dan het begin.
* 2,5

Is goede film voor eens in een saai moment...

Niet overdreven goed.

avatar van Ruben. K.
Ach kom op mensen, er zitten best grappige stukjes in de film.
Kortom, hij is best de moeite waard.....

het is wel zeker een leuke film
maar met iets meer grappen derbij zou het zeker echt een toppertje zijn.
de einde was saai!!!
als we kunnen zien dat hij en zn vrouw flink hadden geneukt zou t einde beter zijn.!!!

3 sterren omdat het best wel leuk is.

avatar van zozo1000
zozo1000 is altijd een stem van 4 man sterk

Grappig, niet echt.
Leuk, ja
Het eind met dat zingen of wat er op moest lijken --Nee
Kortom net leuk genoeg om er een dvdtje van te maken

Ó en de sterretjes nog effe geven.
Voor een Komedie anderhalve ster
Als film ***

REST MY CASE

Vond dit allebehalve een comedy. Eindscene verkloote voor mij ook veel.

Chris Rock is echt uitgepoept, zijn humor is alles behalve leuk geworden.
Vroeger ging die nog wel, hij is zooooo fake.
Geef deze film nog niet eens een 1, zonde van je anderhalve uur.

Vandernagel
Misschien was hij vroeger leuk, maar hij begint steeds meer op Richard Pryor te lijken. En dat is geen compliment. Ik had geen idee waar ik naar aan het kijken was, maar een komedie!? Dat had ik nou nooit gedacht. En dan nog het jatwerk zoals wanneer hij in de winkel staat voor een pakje condooms. Hij presteert het om zelfs jatwerk te verpesten. Zelfs een zombie uit een jaren 70 film acteert nog beter en met meer passie dan Chris. Kolere.

2,0 sterren

Vandernagel schreef:
Nou, als hij 1/10de van Pryor was mocht hij al heel tevreden zijn.

Vandernagel
Samen met Gene Wilder waren sommige super, maar alleen stukken minder. En zijn latere werken waren diep treurig.

avatar van dicci
Ik vond de film erg slecht. Er zaten een aantal leuke grappen in, maar dat was het. Chris zet zijn personage wel erg goed neer... 2 sterren voor chris.

naar mijn mening was dit egt geen komedie..het had meer weg van een dramafilm met af en toe grappige tinten.
chris speelde zijn rol goed maar de film gaat meer over relaties in het algemeen en hoe hij zijn relatie daar tegenaan ziet.

Aylatje schreef:
Waar slaat de einde op dan hahaha, 1,5 voor de moeite

het einde was wel raar idd...waarom ging chris niet lekkr pompen met die lekkre chick dat had ie best verdient na deze moeizame film

avatar van tal1b
leuk filmpje, heb wel gelachen bij paar momenten.
alleen het einde had idd niet gehoeven rofl

avatar van GGG
GGG
Echt slecht!

avatar van dulcinea
De film blijft heel middelmatig, ik had iets veel grappigers verwacht, zitten best leuke momenten in maar verder is het allemaal 'net niet'.
De zang op het einde verpest het gewoon helemaal, vandaar niet meer dan 2*