Miss London Ltd. (1943)

Verenigd Koninkrijk
Komedie / Muziek

geregisseerd door Val Guest
met Arthur Askey, Evelyn Dall en Anne Shelton

Tijdens de Tweede Wereldoorlog runt een Amerikaanse jongedame een escortservice in Londen. Door de oorlog zijn er welliswaar nog steeds naar vrouwen hunkerende mannen, maar de zaken floreren toch niet zoals zij wenst. Daarom bedenkt zij een plannetje waarmee zij haar escortservice weer kan laten opbloeien.

Dick2008
Askey is hier minder flauw dan in die andere films die ik heb gezien. Muzieknummers zijn maar matig. Ik kende eigenlijk alleen A fine how do you do die Evelyn Dall en Askey samen zingen. Anne Shelton zingt ook nog een paar liedjes.
Ik vond er verder weer niet veel aan, al zijn die Britse musicals niet bepaald minder dan die Amerikaanse. 2.0