The Third Nail (2008)

Misdaad / Drama

geregisseerd door Kevin Lewis
met Huntley Ritter, Jake Muxworthy en Charles S. Dutton

De jonge man Trey moet een levenslange gevangenisstraf uitzitten voor de moord op twee kinderen. Moorden die hij niet heeft gepleegd. Een nieuw DNA onderzoek zorgt ervoor dat hij wordt vrijgelaten. Hij wordt echter achtervolgd door bendes uit de gevangenis, en op een dag wordt zijn eigen dochter ontvoerd, en het lijkt er op dat ze is vermoord. Trey is uit op wraak.

Chloe Moretz
Ik wil deze film heel graag hebben, weet iemand waar ik deze film of wanneer deze uit is in nederland

29 april komt hij uit op koop dvd

Chloe Moretz
In welke winkels komt deze film dan?

Chloe Moretz
Ik kan deze film noch steeds nergens vinden.Ook niet bij DVD-pacific, ook niet bij bol.com. Nergens in de videotheek.

Kan iemand mij helpen hoe ik deze film film kan kopen?
Ik moet 'm heel nodig hebben

avatar van BlueJudaskiss
Misschien bij play.com? Of probeer anders blahdvd.com of de.

Ook niet

Ik hoop dat deze film bij bol.com of Free Record Shop te vinden is
Weet iemand dat??

avatar van jeroentjuhhhhh
Cineshop

Er bestaat zoiets als google

Net even de trailer bekeken, maar gaat veels te veel over het geloof. lijkt me niets.

Official sites for
The Third Nail (2008)
The Third Nail - thethirdnail.com

zojuist de flm bekeken.... in mijn ogen onbekende acteurs zetten een best wel aardige drama/thriller neer

Chloe Moretz
Dus hoeveel sterren geef je 'm?

avatar van hannes64
Niet onaardige film, doet me denken aan een bijbelverhaal.
Vergeving. ( Job )
Zal ook wel zo zijn.
`T zou je maar overkomen, onschuldig in de bajes en ook nog je dochter kwijtraken.
Nogal logisch dat je wraak neemt.
Deze film pakte me wel.
Met ook nog `s een goed eind.

Chloe Moretz
Hebben jullie 'm al gezien?Waarom ik nou weer niet!

Wat een kleffe EO-film.
Bah!

ik kan hem wel voor je downloaden

Raffael77
Prima film. Die idd door onbekende acteurs wel goed gespeeld wordt.
EO mag zo'n film volgens mij niet eens uizenden.
De actie die erin zit is volgens mij daarvoor nog te erg lol.

Ik stoorde mij totaal niet aan het verhaal.

Ik was eerder verrast.

Chloe Moretz
Ik heb de film al gekregen, hij ligt nu bij mij in de kast. Ik ga 'm in mei kijken!

avatar van Leo Van Steen
Goede film. Goed verhaal, misschien een beetje deja-vue, maar goed geacteerd en blijft boeien. Negatief puntje is dat hij iets te langdradig is. Voor de rest niets mis mee.

avatar van schurk
Leuke film moeite waard om èèns te zien hebben...

Chloe Moretz
Ik heb 'm eindelijk gezien!Ik vond het een goed begin stukje,en verder zaten er nog veel meer goede scenes in. Vooral de stukken met Hailey was zeer goed geacteerd! er zat een heel goed verhaal in. De film bleef ook boeien hij was ook erg geweldadig, dus niet voor de gevoelloze zielen onder ons. enigst minpunt: langradig op bepaalde momenten. Verder is het een hele goede film

Chloe Moretz schreef:

Kan iemand mij helpen hoe ik deze film film kan kopen?
Ik moet 'm heel nodig hebben

je kan hem bij mij kopen 5 euro

Prima film die goed in elkaar zit en lekker weg kijkt.

Chloe Moretz
Deze staat direct in mijn top 10!

avatar van DiStefanO
Aardig stukje film, met een redelijk verhaal. Het acteerwerk vond ik persoonlijk iets minder. Maar hij kijkt lekker weg

avatar van breedbeeld
Was dat even zonde van mijn tijd.
Geen kleffe EO film maar vooral een zwakke,scriptfout gevulde (dus ook met een paar dei ex machina ), vol van vals sentiment en vaartloze film.
Huntlet Ritter heeft wel enige potentie lijkt het dus maar eens een ander filmpje van hem gaan bekijken.

avatar van Ben de Hoog
De verwachtingen waren hoog door de trailer. Maar gedurende de film zwakten die behoorlijk af. Aan het einde van de film een beetje het gevoel te zijn gefopt. Een draak van een film. Verhaal raakt kant noch wal, alsof iedere boef in de bak elkaar weer tegenkomt in hetzelfde dorpje. En dan zulke onwaarschijnlijke wendingen in het verhaal dat het totaal ongeloofwaardig is. Zoals die twee FBI-mensjes. Gaan zonder aanleiding spitten in zijn jeugd, dat je als kijker denkt...."Waar slaat dit nou weer op?". Veel scenes zijn an sich helemaal niet slecht, goede sfeer door goede muziek en regie. Maar bij elkaar vormen ze gewoon geen verhaal. Het slaat vaak nergens op.

avatar van td1991
Erg goede film! Wel sneu voor Trey dat ze hem zijn dochtertje afnemen. Ik had ook helemaal niet verwacht dat de uiteindelijke moordenaar ook echt de moordenaar was. Wat mij betreft is deze film een 4,5 waard!

avatar van Yugnav
Wat zonde van mijn tijd! Vraag me echt af naar wat ik nou heb zitten kijke, wat een gaten in het verhaal. En slecht geacteerd.

Erg goede film. Verhaal is niet echt standaard naar mijn mening. 3,5*