Nella Terra dei Cannibali (2003)

Alternatieve titels: Cannibal Ferox 3: Land of Death | Land of Death

Italië
Horror / Avontuur

geregisseerd door Bruno Mattei
met Claudio Morales, Lou Randall en Cinty Matic

Een groep commando's wordt de Amazone-jungle ingestuurd om de dochter van een generaal te redden. Zij is ontvoerd door een gevaarlijke stam van kannibalen.

avatar van mikey
Aha een Bruno Mattei, nog nooit een film gezien van deze man. Lijkt me best eens de moeite waard. Ben eigenlijk benieuwd hoe een kannibalenfilm uit good ol'seventies zich verhoudt tot een afstammeling hiervan van na het (vreselijke) millenium.

avatar van GrobbekuikenXL
Deze was eigenlijk best leuk. Die andere kannibalenfilm van Mattei is stukken minder al zitten er in beide films soms dezelfde stukken en zelfs wat fragmenten uit Virus (1980)