Hellhole (1985)

Alternatieve titel: Hell Hole

Actie / Drama

geregisseerd door Pierre De Moro
met Ray Sharkey, Judy Landers en Marjoe Gortner

Susan (Judy Landers) ziet hoe haar moeder op wrede wijze wordt vermoord. Ze vlucht en maakt een behoorlijke val. Ze wordt voor dood achtergelaten. Als ze weer bij bewustzijn komt is ze haar geheugen verloren en bevindt ze zich in een gekkenhuis.

avatar van Zinema
Zinema (crew)
Hellhole is een griezelfilmpje dat alle kanten uitschiet behalve de goede: vleesch noch visch. Het verhaaltje is verwaarloosbaar en de acteerprestaties ronduit stuitend. De soundtrack is erg irritant. Minder dan dit bestaat, maar komt weinig voor. Slecht.

Prul!
1 ster voor Mary Woronov.