Amor, Curiosidad, Prozak y Dudas (2001)

Alternatieve titels: Love, Curiosity, Prozac and Doubt | Love and Other Curiosities | Love, Prozak and Other Curiosities

Spanje

geregisseerd door Miguel Santesmases
met Pilar Punzano, Rosa Mariscal en Silvia Marsó

Drie zussen die erg van elkaar verschillen, zetten zich sterk af tegen elkaar en tegen elkaars fouten. Rosa is een 30-jarige ambitieuze en succesvolle, maar eenzame zakenvrouw. Ana is een moeder die zichzelf volledig opoffert en wegkwijnt in de sleur van haar huwelijk. En de jongste zus, Cristina, wil alles, behalve worden zoals haar zussen.

avatar van henkula
het zoontje van Gérard Depardieu was die benauwde Fransman hier
het enige lach moment was in het begin in de bus, ik weet niet eens waarom ik hem verder heb uitgezien.