A Dream or Two Ago (1916)

geregisseerd door James Kirkwood
met Mary Miles Minter, Dodo Newton en Lizette Thorne

Tijdens een overval op een juwelier valt de 6-jarige Millicent Hawthorne, dochter van een rijke familie, op haar hoofd. Ze wordt meegenomen en grootgebracht door Mother Gumpf, de leider van de dievenbende. Door de val lijdt Millicent aan geheugenverlies maar 's nachts droomt ze voor haar vroeger rijk bestaan terwijl ze overdags werkt voor Gumpf als een zakkenroller en later als een cabaretdanseres. Een vriend van de Hawthornes ziet haar optreden en meldt het aan haar familie die er alles aan doen om haar terug te krijgen.