Blue State (2007)

Canada / Verenigde Staten
Komedie / Drama

geregisseerd door Marshall Lewy
met Breckin Meyer, Anna Paquin en David Stuart Evans

De jonge Democratische campagnevoerder John (Breckin Meyer) dreigt naar Canada te verhuizen als George Bush voor de tweede keer als president wordt verkozen. Bush wordt herkozen, en John komt zijn belofte na en vertrekt naar Canada. In zijn nieuwe vaderland vindt hij de liefde van zijn leven.

Anna Paquin in een heuse comedy? Ik ben benieuwd.

avatar van henkula
nee klopt, ik vond het niet leuk, maar wel interessant om te zien hoe dom Amerikanen kunnen zijn als het om verkiezingen gaat, al is dit wat overtrokken.

avatar van Locutus
Prima roadtrip movie.

kappeuter (moderator)
Wel een charmant indie filmpje. Niet hoogstaand, maar wel vermakelijk.
Komedie zou ik het niet echt willen noemen. Ik heb het er iig niet zo in kunnen ontdekken.
Als Anna Paquin fan was ik wat teleurgesteld in haar rol. Ik vond haar optreden niet zo sprankelend als gehoopt.

Best wel lage punten voor deze prent hier... ik vond het een erg leuke film allesinds. Maar echt komedie zou ik het ook niet noemen, een luchtig drama dan ofzo .