• 8.663.555 stemmen

• Videoland Bekijk via Videoland
  • Claim tot 100 euro bonus bij Jacks.nl

• Wat kost gokken jou? Stop op tijd, 18+

Plot Blue State

De jonge Democratische campagnevoerder John (Breckin Meyer) dreigt naar Canada te verhuizen als George Bush voor de tweede keer als president wordt verkozen. Bush wordt herkozen, en John komt zijn belofte na en vertrekt naar Canada. In zijn nieuwe vaderland vindt hij de liefde van zijn leven.

logo tmdbimage

avatar van replicator

replicator

Anna Paquin in een heuse comedy? Ik ben benieuwd.

avatar van henkula

henkula

nee klopt, ik vond het niet leuk, maar wel interessant om te zien hoe dom Amerikanen kunnen zijn als het om verkiezingen gaat, al is dit wat overtrokken.

avatar van Locutus

Locutus

Prima roadtrip movie.

kappeuter (crew films)

Wel een charmant indie filmpje. Niet hoogstaand, maar wel vermakelijk.

Komedie zou ik het niet echt willen noemen. Ik heb het er iig niet zo in kunnen ontdekken.

Als Anna Paquin fan was ik wat teleurgesteld in haar rol. Ik vond haar optreden niet zo sprankelend als gehoopt.

avatar van Hanskuh

Hanskuh

Best wel lage punten voor deze prent hier... ik vond het een erg leuke film allesinds. Maar echt komedie zou ik het ook niet noemen, een luchtig drama dan ofzo .