Saathiya (2002)

India
Drama / Romantiek

geregisseerd door Shaad Ali
met Vivek Oberoi, Rani Mukherjee en Tanuja

Aditya (Vivek Oberoi) is rechtenstudent en Suhani (Rani Mukherjee) studeert medicijnen. Zij ontmoeten elkaar op een bruiloft en worden verliefd. Wanneer er ruzie tussen hun wederzijdse ouders ontstaat, zien de twee geliefde geen andere mogelijkheid, dan er samen vandoor te gaan en zonder hun toestemming te gaan trouwen. Hun leven als pasgehuwden loopt echter niet helemaal zo rooskleurig als zij gedacht hadden.

avatar van tn2543
Goeie film ! Alleen vind ik dat deze film bijna een kopie is van de film Chalte Chalte