Slip (2006)

Thriller

geregisseerd door Brian Maris
met Hosea L. Simmons, Donald Turner en Sky Soleil

Nadat Sarah getuige is van haar moeders moord groeit ze op als een gebroken meisje, met een bijzondere bewondering voor de geestenwereld. De herinnering aan haar moeder en haar rusteloze ziel, zorgen voor een opening naar de wereld van de geesten van recente overledenen. Eén van deze zielen leidt haar naar Cal, een jonge autodief, die met de dood wordt bedreigd.

een waardeloze, zonde van je tijd film
het idee/inspiratie is leuk bedacht maar het budget en de creativiteit is ver ver te zoeken...

avatar van fritsy
Ik heb wel is slechtere films gezien, geen top film maar als je van geesten films houd kan je deze film best 1x kijken zo door de weeks op een vervelende dag. 2,5*

Voor een keer te zien was hij wel leuk, maar niet dat je zegt een topfilm

poisonpen1234
Wat een domme film zeg ineens word de film URBAN dat hoofdrolspeelsters is zoo LELIJK he !!!!!!

en ineens in de film duiken er monsters !