Jhankaar Beats (2003)

India
Komedie / Muziek

geregisseerd door Sujoy Ghosh
met Rahul Bose, Sanjay Suri en Rinke Khanna

Deep en Rishi werken overdag samen voor een reclamebureau en spelen 's avonds in een club aan het eind van de straat waar ze wonen. Hun grootste ambitie om de Jhankaar Beats te winnen, een muziekcompetitie die ze de laatste twee jaar hebben verloren. Deep is gelukkig getrouwd met Shanti, die zeven maanden zwanger is. Hun leven kan op het moment niet gelukkiger zijn. Er komt echter een kink in de kabel als Deep's schoonmoeder, die als haar dochter op het punt van bevallen staat tijdelijk in komt wonen om voor haar dochter te zorgen.