El Destructor de Monstruos (1962)

Alternatieve titels: The Monster Demolisher | Nostradamus y el Destructor de Monstruos

1 stem

Mexico
Horror / Thriller

geregisseerd door Federico Curiel en Stim Segar
met Germán Robles, Domingo Stoler en Jack Martin

De Professor (Stoler) probeert wanhopig om de mensen duidelijk te maken dat er gevaar dreigt, gevaar van de vampier Nostradamus (Robles). Niemand wil hem geloven. Nostradamus zoekt hem op en maakt hem duidelijk dat er mensen zullen sterven als hij zijn jacht niet opgeeft. De Professor wil dit niet en de mensen sterven één voor één. Samen met vampierjager Igor (Martin) gaat hij op jacht. Hun doel is het voor eens en altijd stoppen van de gevaarlijke vampier Nostradamus en zijn volgelingen.