The Last Sentinel (2007)

Actie / Sciencefiction

geregisseerd door Jesse V. Johnson
met Don 'The Dragon' Wilson, Katee Sackhoff en Bokeem Woodbine

De laatste verdediging is lamgelegd en de mensheid werd letterlijk afgeslacht door de 'Drone Politie' en de wereld staat op de rand van totale uitroeiing. Tallis is een van de laatste overlevenden. Elke dag is een overlevingsstrijd, maar hij is de Drones telkens maar een klein stapje voor. Deze creaties van de mensheid waren oorspronkelijk bedoeld om vrede op aarde te brengen, maar het tegendeel blijkt de praktijk te zijn.

avatar van kleez
Vanavond gezien!

Vond het een matige film. Verhaal is opzich wel leuk, maar de film komt over als een B-film.
De special effects zijn niet al te goed, en ook de costuums zijn niet echt profesioneel!

Begin vond ik heel aardig, rest is eigenlijk beetje standaard verhaal van dit soort films!

avatar van jorkie
lijkt idd op een b film, zo kijkt die ook weg, slappe acteurs en het verhaal is hetzelfde van dat...

heb hem gedownload gebrandt en een stukje gekeken maar is echt een B-film allemaal lekker goedkoop jammer weer een dvdtje verprutst

avatar van ADELANGE
Een absolute b-film, wel een betere b-film vanwege het verhaal. cijfer 1.5.
Alles speelt zich af op een industrieterrein wat de toekomst moet voorstellen, ook de vrouwelijke computerstem die telkens tips geeft aan de soldaten is erg onrealistisch.

[0.5="kleez"]Vanavond gezien!

Ik sluit me aan bij mijn voorganger. Ik vond de film erg slecht. Zo slecht, dat ik mijn ervaring wil opschrijven (dit heb ik namelijk nog nooit gedaan) Slecht uitgevoerd verhaal, maar op zich niet onaaardig idee! De actie is van het niveau van 'Battlestar Gallactica, de acteurs komen (op mij) amateuristisch over.

Nee, kijk zelf maar als je durft!

0.5*[/quote]

avatar van dna6203
1 1/2 uur van mijn leven verspild!! Wat een slechte film.

avatar van DeDennis
Hele slechte film. De special effects waren niks meer dan vonken en het hele verhaal slaat totaal nergens op. Plus zeer onrealistisch, het is dan wel een SF film maar dit kan zelfs niet in je dromen.