Life Is Ruff (2005)

Komedie / Familie

geregisseerd door Charles Haid
met Kay Panabaker, Kyle Massey en Mitchel Musso

Calvin is een dertienjarige stripboekenverzamelaar, die alles mee heeft. Op een dag wordt Calvin tijdens het skateboarden achterna gezeten door een veel geprezen showhond. De eigenaar van de hond overtuigt Calvin ervan, dat het hebben van een hond echt niet moeilijk is, en Calvin laat zich overtuigen om een hond in huis te nemen. Het enige probleem is, dat er maar één hond is, die op dat moment beschikbaar is, en dat is Tyko, een kruising tussen een Labrador en een Sint Bernard. Bijkomend probleem is, dat Tyko meer is dan een gewoon mens aan kan.

avatar van Minority_Check
overdreven film

neli123
Echt domme film

avatar van lars-pixar
Een grote chaos, simpel verhaal zwak acteer werk.Jammer jammer jammer alleen maar om kinderen te vermaken op zoon lullige zender disney channel. 1,0*