Dirty Sanchez: The Movie (2006)

Verenigd Koninkrijk

geregisseerd door Jim Hickey
met Lee Dainton, Dan Joyce en Kasumi Kitano

De duivel heeft gehoord over het dare-devil gedrag van de Sanchez-jongens. Hij daagt ze daarom uit voor een duel met de keuze: stunts uitvoeren gebaseerd op de zeven doodzonden (gulzigheid, ijdelheid, begeerte, luiheid, afgunst, hebzucht en wraak) of voor eeuwig verdoemd worden. De stunts moeten worden uitgevoerd op zeven exotische locaties waaronder Thailand, Japan en Mexico.

avatar van Fortune
BlueJudaskiss schreef:
Als overtuigd vegetariër mag dat wat mij betreft zeker ja. En daarbij snap ik de logica van vier sterren geven voor deze film niet.

Dan moet jij wel in een levende hel wonen waar miljoenen dieren per dag geslacht worden voor de genot van de mens. Maar de dieren in deze film leven voor altijd voort.

avatar van BlueJudaskiss
Zoveel diepzinnigheid bij zo veel kul... ik zou bijna bewondering gaan krijgen voor je fantasie.

avatar van Fortune
Diepzinnig en bewondering, hoor ik graag.

avatar van BlueJudaskiss
Let op wat er staat he: bijna.

avatar van Machete23
Wel grappig, maar niet stoer over jackass gaan doen knoxville en zijn gang zijn gewoon een stuk leuker.

avatar van notsub
Natuurlijk dringt de vergelijking met Jackass zich al snel op: leipe gasten, een waarschuwing dat je de stunts niet thuis moet doen, grove taal en een hele reeks aan niet normale bezigheden. Leuk is het zeker, het is mij niet te snel te grof. Het niveau is niet constant hoog, maar ik vond op zijn minst enkele momenten geniaal en daarom al de moeite van het kijken waard.