The Boynton Beach Bereavement Club (2005)

Alternatieve titel: Boynton Beach Club

Komedie / Drama

geregisseerd door Susan Seidelman
met Joseph Bologna, Dyan Cannon en Len Cariou

Lois, Harry, Marilyn, Sandy en Jack leven in een bejaardentehuis voor actieve bejaarden, gelegen in Florida. Na het overlijden van een geliefde komen ze in aanraking met de 'Bereavement Club', waar zij emotionele hulp krijgen. Daar blijkt dat er voor liefde en verliefdheid geen leeftijdsgrenzen bestaan.

avatar van carlak
Echt een leuke film over relatieperikelen op gevorderde leeftijd. Goed geacteerd, leuke soundtrack.

avatar van K. V.
Deze eens uit de kast gehaald en 'k vond het wel een leuke film. De film bevat heel wat liedjes die wel weer eens leuk waren om terug te horen.
De film zelf volgt een aantal mensen van leeftijd die opnieuw de liefde ontdekken.
De cast deed het prima en kwam overtuigend over.
'k vond het een film die vlot wegkijkt en me af en toe wel liet lachen. Geen grootse film, maar uitstekend om een luie avond mee door te brengen.

avatar van nightbreed
Dyan Cannon lijkt in deze film op een alien, met een gezichtsverlamming en ontstoken lippen, die aan anorexia lijdt. Scary shit!